Friday, November 26, 2010

RUMAHKU SYURGAKU


 


Inilah rumah yg bakal ku duduki tahun depan. Harap2 begitulah. Walaupun tidak sebesar rumah org lain , tapi kami rasa dah cukup bersyukur dgn rezeki yg ALLAH beri. Ada tempat berlindung dari panas dan hujan. Tempat serta kenangan yg bakal kami tinggal utk anak2 berkumpul nanti.

dalam prose pembinaan ni.....

Kenkawan selalu tanya, bila nak pindah rumah ni, kadang tension gak. ye lah ini adalah projek SPP, so kenalah tunggu semua unit siap, baru dapat pindah.... tak pe, sabar ye, Anak2 pun tak sabar. masing2 dah choop bilik masing masing.  Dia tak tahu kita org tua pusing pikir belanja bila nak pindah nanti...
Sekarang ni, tgh buat simen dan pintu pagar. Hari2 lalu jln tu pasti kami akan pandang... Dalam hati selalu cakap sendiri...BILA NAK SIAP NI... bukan kata anak je tak sabar, kita mak ayah pun gitu. Buat anak2, ini sahajalah yg kami ada utk dtinggal sbg tempat menjalinkan silaturrahim.  Semoga dgn adanya rumah ini nanti, anak2 akan jagainya dgn baik. Inilah lambang kasih sayang kami utk kalian yg paling kami sayang, NAJWA, AZIZ AL-HADI dan NABILA.

Kita tak perlu ada perabot yg mahal2, sekadar bersederhana sudah memadai spt sekarang. Aapa yang penting kita selesa dan bahagia dengan hidup yang kita jalani... InsyaALLAH.






No comments:

Post a Comment